مرکز مهارتهای پیشرفته رشت
***    مقام معظم رهبری : آموزشهای فنی و حرفه ای باید توسعه یابد.    ***
    
آیا می دانید کلیه دوره های آموزشی این مرکز به صورت رایگان برگزار می گردد؟ آیا می دانید شما جویندگان کار در کلیه مقاطع تحصیلی می توانید با حضور در آموزشهای رایگان کلیه دپارتمان های مرکزجهت دستیابی به اشتغالی مولد و پویا در راستای برند تحصیلی خود گامهائی موثر بردارید؟  
    

سخنرانی معاون مرکز در مسجد امیرالمومنین (ع) حافظ آباد

نویسنده : ایمان محمدپور ۹ خرداد ۱۳۹۸ 1070

معاونت مرکز جناب آقای مهندس مزرعه دوست به همراه مربی کارگاه برق مرکز جاب آقای مهندس محمدی با حضور در مسجد امیرالمومنین (ع) حافظ آباد رشت ، در جمع نمازگزاران و جوانان محله ، به سخنرانی در خصوص اشاعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی ، توانمند سازی و مهارت افزایی پرداختند.

آقای مهندس مزرعه دوست یکی از معضلات اصلی در جریان ورود دانش آموختگان و افراد جویای کار به بازار کار را عدم وجود مهارت کافی دانست و تصریح نمود برای نهادینه شدن فرهنگ مهارت آموزی در جامعه به ویژه خانواده ها نیازمند فرهنگ سازی می باشیم که در این راستا مرکز آموزش فنی  و حرفه ای شهید انصاری بستر بسیار مناسبی را جهت ارائه خدمات در کارگاه های ثابت مرکز ویا با حضور مربیان توانمند با تجهیزات مورد نیاز در محلات ، به جهت منتفع شدن اهالی از آموزش های مهارتی فراهم آورده است. با این امر می توان کمک شایانی به افزایش بهره وری ، رونق تولید ، رفاه اجتماعی و کاهش نرخ بیکاری نمود.

لازم به ذکر است با توجه به استقبال هیئت امنا مسجد و اهالی محل مقرر گردید در سه رشته تعمیر و نگهداری پکیج ، برق ساختمان و تعمیر لوازم خانگی ارائه خدمات اموزشی با برنامه ریزی انجام شده صورت پذیرد.

سخنرانی معاون مرکز در مسجد امیرالمومنین (ع) حافظ آباد

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است