مرکز خاتم الانبیاء املش

** سال 1402 سال مهار تورم و رشد تولید **     شماره های تماس با مرکز   01344327219   --     01344327220   ***

    

ایراد سخنرانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای میرزاکوچک شهرستان صومعه سرا در خطبه های نماز جمعه شهرستان

۱۰ مرداد ۱۴۰۱ 474
ایراد سخنرانی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای میرزاکوچک شهرستان صومعه سرا در خطبه های نماز جمعه شهرستان

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای میرزا کوچک صومعه سرا، به مناسبت هفته ملی مهارت و آموزش های فنی و حرفه ای سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه دانش پژوه (سرپرست مرکز) در مصلی شهرستان در تاریخ 1401/05/07برگزار و به همراه کارکنان مرکز درجمع نمازگزاران حضور یافتند.

دانش پژوه با بیان اینکه هفته ملی مهارت از 31تیرماه 1401 تا6 مرداد می باشد ، تصریح کرد: این مرکز دراین راستا همچون سالهای گذشته اقدام به برنامه ریزی واجرای برنامه های فرهنگی نموده است.

وی درابتدا اهداف آموزشهای مرکزدردو بخش دولتی وغیردولتی را تشریح نمود و تاکید داشت که علاوه بر کارگاه های ثابت درمرکز دربخش های پادگان ، زندان ، روستا ، دانشگاه ها وصنایع نیز فعالیت آموزشی داشته ایم.وی ازدیگر طرح های مهم قابل اجرادر شهرستان را مهارت آموزی درمحیط کار واقعی – کارورزی دانش آموزان ودانش آموختگان دانشگاهی  دانست.

درادامه دانش پژوه با اشاره به اینکه مهارت آموزی و فراگیری دوره های آموزش فنی و حرفه ای یک ضرورت محسوب می گردد ، بیان داشت : پایه و شالوده اساسی فعالیتهای مرکز ، آموزش است که فرآیند اجرایی آن همگام با تازه های علوم ، فنون و مهارت روز با استانداردهای بین المللی می باشد.

وی در ادامه افزود : این آموزش ها علمی ، عملی و کاربردی بوده که به منظور ایجاد مهارت ، تخصص و کسب توانائی در احراز شغل ارائه می شود و منجر به دریافت گواهینامه با کد بین المللی می گردد.

دانش پژوه مرکز صومعه سرا را فرصتی برای جوانان جویای کار و فاقد شغل دانست و افزود : جوانان جویای کار می توانند از منابع و امکانات موجود در این مرکز بهره مند گردند.

وی در پایان ازامام جمعه محترم وستاد نماز جمعه شهرستان ، مقامات استانی وشهرستانی ومردم ولایت مدار شهرستان خصوصاٌ نمازگزاران ارجمند بابت ترویج وتوسعه آموزشهای فنی وحرفه ای صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است