مرکز مهارتهای پیشرفته رشت
***    مقام معظم رهبری : آموزشهای فنی و حرفه ای باید توسعه یابد.    ***
    
آیا می دانید کلیه دوره های آموزشی این مرکز به صورت رایگان برگزار می گردد؟ آیا می دانید شما جویندگان کار در کلیه مقاطع تحصیلی می توانید با حضور در آموزشهای رایگان کلیه دپارتمان های مرکزجهت دستیابی به اشتغالی مولد و پویا در راستای برند تحصیلی خود گامهائی موثر بردارید؟  
    

کارگاه کارگاه الکترونیک عمومی پیش ثبت نام

در کارگاه کارگاه الکترونیک عمومی استانداردهای زیرآموزش داده می شود:

حرفه های آموزشی :

1- تعمیر کار رادیو و ضبط صوت
2- تعمیر کار تلویزیون رنگی ، پلاسما و LCD

مشخصات مربی / مربیان :

نام و نام خانوادگی
مدرک تحصیلی
پست الکترونیک
غلامرضا پرسادی
کارشناسی الکترونیک
rezapersadi@yahoo.com
غلامرضا پرسادی

تجهیزات موجود در کارگاه

این کارگاه مجهز به کاملترین دستگاههای تست و اندازه گیری الکترونیکی از برندهای معتبر می باشد. همچنین 8 عدد میز آزمایشگاهی شامل کلیه دستگاههای اندازه گیری ،تست و منابع تغذیه نیز در اختیار گروه ها قرار میگیرد. انواع گوناگونی از تلویزیون های سیاه و سفید ، رنگی ، LCD و PLASMA ، مدارات گسترده تلویزیون های رنگی و رادیو و ضبط صوت و دستگاه های پرتابل صوتی و تصویری نیز گوشه ای از امکانات این کارگاه می باشد.

تصاویر کارگاه

معرفی کارگاه

کارگاه الکترونیکعمومی از باسابقه ترین مراکز آموزش الکترونیک در سطح استان می باشد و با قدمتی در حدود 25 سال به امر آموزش الکترونیک به متقاضیان آزاد ، دانشجو ، فارغ التحصیل و دانش آموز  می پردازد. رشته های آموزشی این کارگاه در سه شاخه اصلی تعمیرات رادیو و ضبط صوت ، تعمیرات تلویزیون رنگی و تعمیرات تلویزیون های پیشرفته LCD  و PLASMA می باشد. همچنین متقاضیان شاغل در رشته های تعمیرات لوازم خانگی - الکترونیکی ، تعمیر قطعات کامپیوتر ، تعمیر بردهای الکترونیکی ECU ، تعمیرات موبایل و ... از آموزشهای این کارگاه در جهت بالا بردن سطح مهارت  خود استفاده نمایند.