موسسات کارآموزی آزاد

بازدید مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از مرکز آموزش های کارآفرینی و مهارت های کسب و کار

نویسنده : محمدرضا یوسف پور ۲۹ آذر ۱۴۰۰ 667
بازدید مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از مرکز آموزش های کارآفرینی و مهارت های کسب و کار
عباس علیزاده، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در بازدید از مرکز آموزش های کارآفرینی و مهارت های کسب و کار گفت: باید در مراکز آموزشی، برنامه های بلند مدت در امر آموزش کارآفرینی و تربیت کارآفرین تدوین شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان، چهارشنبه 24 آذر 1400 و در حاشیه افتتاح نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر استان گیلان در مجتمع آموزش های فنی و حرفه ای شهرستان رشت، علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از مرکز آموزش های کارآفرینی و مهارت های کسب و کار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان بازدید کرد.

جمادی، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان در این دیدار، با اشاره به اهمیت آموزش های کارآفرینی و مهارت های نرم در توانمندسازی مهارت آموختگان برای ورود به بازار کار تاکید کرد: برنامه های خوبی برای ارایه آموزش های کسب و کار و کارآفرینی منطبق بر سند آموزش های کارآفرینی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تدوین شده است که در مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای اجرایی می شود.

در ادامه، علیزاده با اشاره به اهمیت آموزش های اثربخش در بهبود فضای کسب و کار استان گفت: باید همه دستگاه ها و نهادهای همیار استان شرایطی را فراهم کنند تا فعالیت هایی که داراری ایده های خلاقانه هستند و قابلیت تولید ثروت و ارزش افزوده دارند، اجرایی شوند.

در این دیدار، محمدرضا یوسف پور، مسوول مرکز آموزش های کارآفرینی و مهارت های کسب و کار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان، گزارشی از مجموعه فعالیت های مرکز ارایه داد.

برچسب ها : مرکز آموزش های کارآفرینی گیلان

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است