موسسات کارآموزی آزاد

برگزاری وبینار آموزشی در مرکز تخصصی آموزش های کارآفرینی و مهارت های کسب و کار گیلان

نویسنده : یوسف پور ۲ تیر ۱۳۹۹ 1646
برگزاری وبینار آموزشی در مرکز تخصصی آموزش های کارآفرینی و مهارت های کسب و کار گیلان

وبینار آموزشی دوره آشنایی تخصصی با الگوی استارتاپ برای برون رفت کسب و کارهای آسیب دیده از رکود ناشی از کرونا با همکاری مرکز تخصصی آموزش های کارآفرینی و مهارت های کسب و کار گیلان، دفتر راهبری آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی گیلان با تدریس دکتر همایون کاوه، محقق و مدرس دانشگاه در حوزه کارآفرینی، سه شنبه 3 تیر از ساعت 10 تا 11/30 در سامانه آموزش های الکترونیکی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود .

کارآفرینی و ضرورت آن در شرایط رکود اقتصادی   ، آسیب های ناشی از بحران کرونا   ، حمایت حیاتی از کسب و کارها در تحریم و بحران ناشی از کرونا، الگوی استارت آپ مناسب برای ایده های نو کارآفرینی در بحرانهای اقتصادی، ایده پردازی های نو بر اساس نیاز های نو در شرایط بحران و  ویژگی های الگوی استارت آپ در توسعه کسب و کارهای آسیب دیده برای گذر از شرایط رکود  از مهم ترین سرفصل های وبینار می باشد.

علاقمندان جهت شرکت در وبینار می توانند در سامانه eskill.ir ثبت نام نموده و وبینار آموزشی را انتخاب نمایند. به شرکت کنندگانی که در سامانه ثبت نام نموده و فرم نظر خواهی را تکمیل نمایند، گواهی حضور در وبینار از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صادر خواهد شد.



برچسب ها : وبینار مرکز کارآفرینی و مهارت های کسب و کار گیلان

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است