مرکز مهارتهای پیشرفته رشت
***    مقام معظم رهبری : آموزشهای فنی و حرفه ای باید توسعه یابد.    ***
    
آیا می دانید کلیه دوره های آموزشی این مرکز به صورت رایگان برگزار می گردد؟ آیا می دانید شما جویندگان کار در کلیه مقاطع تحصیلی می توانید با حضور در آموزشهای رایگان کلیه دپارتمان های مرکزجهت دستیابی به اشتغالی مولد و پویا در راستای برند تحصیلی خود گامهائی موثر بردارید؟  
    

پیام تسلیت رئیس و همکاران آموزش فنی و حرفه ای مرکز شهید انصاری رشت به مناسبت رحلت جانسوز همکار عزیزمان آقای سید گلمیر موسوی

۹ بهمن ۱۴۰۱ 284

بسمه تعالی

إنّا للّه وإنّـا إلیْه راجعون

درگذشت همکار ارجمندمان  مرحوم آقای مهندس سید گلمیر موسوی که سالیان متمادی در حوزه اداری مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان منشأ خدمات فراوان و انسانی کارگشا و همکاری نمونه و زیبنده به سعه صدر بودند باعث تأثر و تألم فراوان گردید.

بدون تردید اعمال و خدمات بی شائبه این همکار زحمتکش که عمر خود را وقف خدمت به بندگان خدا نمود، در نزد خداوند متعال مأجور است و دعای خیر همه همکاران بهترین توشه برای آخرت ایشان خواهد بود.

با قلبی مملو از غم و اندوه مصیبت درگذشت نابهنگام همکار گرامی مان مرحوم مغفور شادروان آقای مهندس سید گلمیر موسوی را به خانواده محترم ایشان و خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان  تسلیت عرض می نماییم و برای آن مرحوم، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسألت داریم.

 


 

 

پیام تسلیت رئیس و همکاران آموزش فنی و حرفه ای مرکز شهید انصاری رشت به مناسبت رحلت جانسوز همکار عزیزمان آقای سید گلمیر موسوی

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است