مرکز خاتم الانبیاء املش

** سال 1402 سال مهار تورم و رشد تولید **     شماره های تماس با مرکز   01344327219   --     01344327220   ***

    

دیدارسرپرست و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای میرزاکوچک شهرستان صومعه سرا با امام جمعه محترم گوراب زرمیخ

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ 790
دیدارسرپرست و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای میرزاکوچک شهرستان صومعه سرا با امام جمعه محترم گوراب زرمیخ

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای میرزا کوچک شهرستان صومعه سرا ، روز پنج شنبه 1401/02/15 اکبر دانش پژوه (سرپرست مرکز ) به همراه جمعی از کارکنان مرکز دیداری با حجت الاسلام والمسلمین جلالی (امام جمعه محترم گوراب زرمیخ) در دفتر ایشان داشتند.

در این دیدار ابتدا دانش پژوه به تشریح برنامه ها و اهداف مرکز پرداخت و اذعان داشت : مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان در سال جدید حرفه های به روز و کوتاه مدتی را در سرلوحه آموزش های خود قرار داده تا به نیازهای روز بازار پاسخ مناسبی داده شود. وی همچنین بیان داشت : امروزه ایجاد شغل که از معضلات جامعه می باشد، آموزشهای فنی وحرفه ای می تواند گامی اساسی در این زمینه بردارد.

سپس حجت الاسلام والمسلمین جلالی ضمن خیر مقدم به میهمانان گرامی از زحمات مجموعه آموزش فنی وحرفه ای شهرستان در راستای اجرای آموزش های مهارتی برای جوانان تقدیر وتشکر نمود. ایشان اذعان داشتند: مراکز فنی وحرفه ای یکی از بسترهای جذب جوانان برای ایجاد اشتغال می باشد. با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه باید یک نگاه ویژه به مهارتهای فنی وحرفه ای نمود.

ایشان در ادامه با بیان اینکه در شهرستان صومعه سرا بستر برای جذب جوانان در مهارتهای فنی آماده هست لذا باید در جلسه شورای اداری شهرستان حمایت و تاکید گردد.

دیدارسرپرست و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای میرزاکوچک شهرستان صومعه سرا با امام جمعه محترم گوراب زرمیخ دیدارسرپرست و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای میرزاکوچک شهرستان صومعه سرا با امام جمعه محترم گوراب زرمیخ

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است