مرکز مهارتهای پیشرفته رشت

حذف کاغذ از مکاتبات اداری مرکز مهارتهای پیشرفته رشت

۷ شهریور ۱۳۹۸ 934

مرکز مهارت های پیشرفته رشت  در راستای احترام به منابع طبیعی، اجرای مسئولیت اجتماعی در حوزه محیط زیست و سرعت بخشیدن به پیگیری امور اداری با تکمیل فرایند اتوماسیون به کمک واحد خدمات ماشینی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان ، کاغذ را از مکاتبات اداری خود حذف کرد .

به گزارش مرکز مهارتهای پیشرفته رشت ،طی مراسم با حضور ریاست مرکز ، کادر اداری و مربیان مرکز نام کاربری در اختیار تمامی واحد های اداری و آموزشی  مرکز قرار داده شد و از سیستم اتوماسیون اداری  رو نمایی شد

بر همین اساس از روز شنبه دوم شهریور با اجرای کامل اتوماسیون، کاغذ از مکاتبات اداری مرکز مهارت های پیشرفته رشت حذف و نامه نگاری ها به شکل مکانیزه و با حذف فیزیک انجام  شد .
در این مراسم مهندس علی جمال امیدی ریاست مرکز مهارتهای پیشرفته  با اشاره به اهمیت اجرای صحیح و کامل اتوماسیون اداری در پیشبرد اهداف سازمان اظهار داشت: امروز موسسه یا سازمانی وجود ندارد که بتواند بدون اجرای اتوماسیون اداری امور جاریه خود را با سرعت و دقت مناسب انجام دهد .
جمال امیدی  در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت حذف کاغذ در راستای حفاظت از محیط زیست گفت: اگر دقت کنید روزانه مقادیر زیادی کاغذ در مکاتبات اداری به هدر می رود، که در صورت حذف آن می‌توانیم از مرگ درختان و محیط زیست جلوگیری کنیم .
در ادامه امیر صبوری آزاد معاون مرکز با تاکید بر شعار"برای زندگی همین یک زمین را داریم "گفت: رسالتی که در حوزه محیط زیست برعهده ماست، ما را بر آن داشته است تا با اجرای صحیح این سیستم گام موثری در فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست و درختان برداریم .
صبوری  همچنین از مراکز دیگر استان و کشور درخواست کرد با نظارت بر اجرای درست نرم افزار اتوماسیون اداری  روند حذف کاغذ در اداره خودشان را تسریع کنند .
لازم به ذکر است کلاس آموزشی در خصوص استفاده هرچه بهتر  نرم افزار اتوماسیون اداری ، نحوه عملکرد و بخش های جدید آن برای کارکنان مرکز برگزار گردد .

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است