مرکز مهارتهای پیشرفته رشت

حضور نماینده محترم شورای شهر رشت جناب آقای مهندس عاقل منش در مرکز مهارتهای پیشرفته رشت

۱۵ تیر ۱۳۹۸ 1110
      حضور نماینده محترم شورای شهر رشت جناب آقای مهندس عاقل منش در مرکز مهارتهای پیشرفته رشت

 درابتدا جناب آقای مهندس امیدی  رئیس مرکز مهارتهای رشت  ضمن خوشامد گویی و عرض خیر مقدم ، در مورد پروژه احداث مرکز  بوم گردی صحبت نموده و اشاره داشتند که این پروژه با توجه به عوامل  اقلیمی بومی ، سنتی و فرهنگی استان گیلان طراحی گردیده است که در نوع خود در کشور برای اولین بار انجام پذیرفته است. لازم به ذکر می باشد  که طراحی این مجموعه توسط دکتر مهدی رئیس سمیعی از اساتید پیشکسوت معماری صورت گرفته و مطابق با الگوهای مورد تائید نظام مهندسی ، میراث فرهنگی و استانداری گیلان می باشد.

   سپس جناب آقای عاقل منش  به بازدید از کارگاهها پرداخته و آنگاه سخنانی در خصوص حمایت از تولیدات و صنایع دستی و همچنین اهمیت بوم گردی     که باعث در آمد زایی و اشتغال در منطقه بیان نموده و درباره استفاده از فضای مجازی در مورد بوم گردی تاکید ویژه ای داشتند. و در انتها کارآموزان حاضر در کارگاه ، از آموزش های عملی مرکز مهارتهای پیشرفته ابراز رضایت نمودند.

      حضور نماینده محترم شورای شهر رشت جناب آقای مهندس عاقل منش در مرکز مهارتهای پیشرفته رشت       حضور نماینده محترم شورای شهر رشت جناب آقای مهندس عاقل منش در مرکز مهارتهای پیشرفته رشت

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است