موسسات کارآموزی آزاد

برگزاری دوره های آموزش مهارتی منجر به اشتغال با همکاری صنایع و صنوف در مرکز شهید باهنر رشت

۱۴ آبان ۱۳۹۸ 903
برگزاری دوره های آموزش مهارتی منجر به اشتغال با همکاری صنایع و صنوف در مرکز شهید باهنر رشت
به منظور برگزاری برنامه های آموزشی هدفمند و اثر بخش، دوره های آموزش مهارتی منجر به اشتغال با همکاری صنایع و صنوف استان در مرکز شهید باهنر شهرستان رشت برگزار می شود.

با هدف تعامل آموزش های مهارتی و اشتغال، دوره های آموزشی ویژه­ای متناسب با نیازهای بازار کار اجرا شده و مهارت آموختگان در پایان دوره، به صنایع و صنوف که نیاز به نیروی انسانی مرتبط دارند، معرفی می شوند.

یوسفی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید باهنر رشت، با اشاره به اهمیت توجه به نیازهای بازار کار در طراحی و اجرای برنامه های آموزش مهارتی گفت: مرکز شهید باهنر به منظور اجرای دوره های منجر به اشتغال، در سال جاری توجه ویژه ای به انطباق حداکثری آموزش های مهارتی با طرح کسب و کار و اشتغال پایدار (تکاپو) داشته که با عنایت به اولویت نخست رسته گردشگری و بومگردی در اشتغالزایی استان،  برای نخستین بار در کشور، دوره آموزشی ویژه مدیران و بهره برداران بومگردی ها در این مرکز برگزار شده است.

وی با اشاره به جلسات مستمر این مرکز با صنایع و صنوف فعال استان افزود: در دوره های ویژه ای که بر اساس نیاز بازار کار طراحی و اجرا می شوند، گروه های هدف آموزش از میان کارجویان واقعی که شرایط سنی و تحصیلی متناسب با جدب در بازار کار را داشته باشند انتخاب می شوند و این مساله، شاخص کلیدی در افزایش بهره وری دوره های آموزش مهارتی دارد.

لازم به ذکر است در راستای برگزاری دوره های مهارتی منجر به اشتغال، دوره آموزشی نماینده فروش بیمه در این مرکز برگزار می شود که متقاضیان می توانند تا پایان آبان، با مراجعه به مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید باهنر رشت واقع در بلوار شهید انصاری رشت، نسبت به ثبت نام و شرکت در دوره اقدام نمایند.

برچسب ها : آموزش منجر به اشتغال

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است