موسسات کارآموزی آزاد

کسب و کارهای کوچک خانگی، عامل رونق تولید و شکوفایی اقتصاد خانواده

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ 835
کسب و کارهای کوچک خانگی، عامل رونق تولید و شکوفایی اقتصاد خانواده
کارگاه آموزشی یک روزه مدیریت اقتصاد خانواده با حضور بانوان کارآفرین استان برگزار شد.

کارگاه آموزشی یک روزه مدیریت اقتصاد خانواده با هدف تحقق شعار سال مقام معظم رهبری در جهت رونق تولید و با رویکرد مدیریت اقتصاد خانواده و ایجاد انگیزه برای شروع کسب و کارهای کوچک خانگی با حضور بانوان معرفی شده از مرکز خدمات حوزه ­های علمیه استان گیلان در سالن کنفرانس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین لاکانی، مدیر مرکز خدمات حوزه ­های علمیه گیلان در مراسم افتتاح کارگاه گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، برگزاری این‌گونه جلسات در راستای حل مشکلات و مدیریت اقتصادی جامعه حائز اهمیت است .
وی افزود برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت­ افزایی در حوزه مشاغل خانگی و صنایع دستی و انعقاد تفاهم‌نامه با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان از برنامه­ های مهم این مرکز در توسعه اشتغال خانگی است.

یوسف پور، مسوول اشتغال و کارآفرینی اداره کل آموزش فنی و حرفه­ ای استان گیلان، ضمن بیان اصول و مبانی کارآفرینی، در خصوص راه اندازی کسب و کارهای خانگی توضیحاتی بیان نمود و همچنین به معرفی رشته های آموزشی حوزه مشاغل خانگی این اداره کل در مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد پرداخت.

در ادامه خانم لطفی، مدرس برتر آموزش فنی و حرفه ­ای در حوزه صنایع دستی و خانم صدیقی موسس آموزشگاه آزاد قالیبافی نقش هستی و کارآفرین برتر استان، به بیان تجربیات خود پرداختند.

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است