موسسات کارآموزی آزاد

 امام صادق علیه السلام : عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.                     (کنز الفوائد،ج2،ص33)

    

برگزاری کارگاه آموزشی تکمیل اظهارنامه های مالیاتی، ویژه مدیران آموزشگاههای آزاد

نویسنده : اداره موسسات کارآموزی آزاد ۸ خرداد ۱۳۹۸ 1397
برگزاری کارگاه آموزشی تکمیل اظهارنامه های مالیاتی، ویژه مدیران آموزشگاههای آزاد

در نشست مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای و امورمالیاتی استان گیلان مقررشد کارگاه آموزشی تکمیل اظهارنامه های مالیاتی، ویژه مدیران آموزشگاههای آزاد سراسر استان در چهار منطقه برگزار شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان، محمد حسینی؛ در این جلسه ضمن تشریح  برنامه ها، وظایف، توانمندیها و اهداف اداره کل آموزش فنی و حرفه ای اظهار داشت : بخش خصوصی و آموزشگاههای آزاد با حدود 6000 نفر مدیر، مربی و کارمند جمعیت کثیری از آموزش فنی و حرفه ای استان را تشکیل می دهند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: از آنجائیکه یکی از مشکلات آموزشگاهها در تعاملی با حوزه های مالیاتی انجام فرآیند اظهارنامه و بهره گیری از معاونت های مالیاتی است، که برگزاری کارگاه های آموزشی می تواند بسیاری از این چالش را مرتفع نماید.

در ادامه انواری، مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان ضمن قدردانی از تلاش های آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای مهارت آموزی به افراد فاقد مهارت، با اجرای دوره های آموزشی تکمیل اظهارنامه های مالیاتی ویژه آموزشگاههای آزاد سراسر استان در چهار منطقه موافقت کرد.

بنابراین گزارش کاظم پورنصیری رییس موسسات کارآموزی آزاد اداره کل بهمراه مهرداد خرسند نماینده کانون انجمن صنفی آموزشگاه ها نیز در این نشست حاضر بودند

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است