مرکز مهارتهای پیشرفته رشت
***    مقام معظم رهبری : آموزشهای فنی و حرفه ای باید توسعه یابد.    ***
    
آیا می دانید کلیه دوره های آموزشی این مرکز به صورت رایگان برگزار می گردد؟ آیا می دانید شما جویندگان کار در کلیه مقاطع تحصیلی می توانید با حضور در آموزشهای رایگان کلیه دپارتمان های مرکزجهت دستیابی به اشتغالی مولد و پویا در راستای برند تحصیلی خود گامهائی موثر بردارید؟  
    

برگزاری همایش با حضور رئیس و معاون مرکز شهید انصاری رشت جهت معرفی کارگاه های مرکز

۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ 226

چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱

✔ برگزاری همایش با حضور رئیس و معاون مرکز شهید انصاری رشت جهت معرفی کارگاه های مرکز و تشویق افراد مستعد در بحث مهارت آموزی، کارآفرینی و اشتغال مهارت بنیان
🔹رئیس و معاون مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید انصاری رشت طی نشستی صمیمانه با  کارآموزان رشته های  مکانیک و عمران مرکز در ابتدا از برنامه های آموزشی مرکز و نقش کارآموزان به عنوان سفیران آموزش سخنانی را ارائه و اظهار نمودند: مرکز شهید انصاری با توانمندی های مربیان و ظرفیت های موجود، بستر آموزشی بسیار مناسبی را برای ارایه خدمات آموزشی به فراگیران بوجود آورده که بیشترین سازگاری را با تحولات و تغییرات بازار کار دارد و مبتنی بر تقاضای بازار کار می باشد، زیرا معتقدیم سه عنصر دانش با مهارت و خلاقیت می تواند زمینه ساز اشتغال مولد برای کارجویان و جوانان عزیز کشور باشد. در این جلسه جهت ترغیب مهارت آموزان، فیلم مستند محمد جعفری از کارآفرینان نمونه شهرستان رشت و مهارت آموز سال های ماضی مرکز به نمایش گذاشته شد.

 برگزاری همایش با حضور رئیس و معاون مرکز شهید انصاری رشت جهت معرفی کارگاه های مرکز

تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نگردیده است